×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
سند ارتقا وضعیت زنان استان تهران با حضورمعاون رئیس جمهور رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری قضاوت سعیده حسن خانی نوشت: نهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با محوریت “بررسی و تصویب سند ارتقای وضعیت زنان استان تهران”به ریاست انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، دبیری نعمت اله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، مدیران کل دستگاه های اجرایی استان، فرمانداران و جمعی از کارشناسان حوزه اجتماعی در سالن جلسات استانداری تهران برگزار شد.
براساس این گزارش، سند ارتقا زنان یک طرح ملی است که توسط معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح شده است. هر استانی موظف شده است این سند را بر اساس وضعیت هر استان تهیه کند و اعتبارات اجرای این طرح نیز به طور ویژه دیده شده است.
به گفته شارقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران، نسخه دیجیتال این سند برای همه دستگاه های استان ارسال شده تا دیدگاه های خود را مطرح کنند.
این سند امروز در نهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران برای تصویب به رای گذاشته شد و با 23 رای موافق، 2 رای مخالف و یک رای ممتنع به تصویب اعضای شورا رسید.
بر اساس ماده ۱۰۱ و ۱۰۲ برنامه توسعه و تاکید قانون اساسی در استان تهران برای اولین بار سند ارتقا وضعیت بانوان انجام شد با این هدف که تا سال ۱۴۰۰ محقق شود.

true
true
true
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false