پرونده مشکوک میلیاردر ۳۱ ساله | چرا آقازاده اماراتی ضامن پیمان مندنی پور شد؟

به گزارش پایگاه خبری قضاوت خبر، پیمان مندنی پور که این روزها شمع ۳۱ سالگی اش را در راهروهای سرد منطقه حسن آباد فشافویه فوت می کند، محصول اقتصاد دولت محمود احمدی نژاد است که توانست با ارتباطاتی که با برخی از چهره های نزدیک به دولت نهم و دهم داشت وام ها و تضمین های تجاری خوبی دریافت کند. او در دولت حسن روحانی هم غیر از تجارت و صادرات به سراغ سینما و ورزش رفت و با تجارت فرهنگی آبگوشت چربی برای مستعمره اقتصادی خود دست و پا کرد.

او که مدعی شده مراوات زیاد با نزدیکان روحانی حتی حضور در مراسم عروسی داماد رئیس جمهور اسبق و دادن هدیه گران قیمت داشته است صاحب چندین کارخانه صنعتی و معادن بزرگ بوکسیت و معدن سنگ آهن و چندین شرکت بازرگانی است که نام او را در کنار پروژه های بزرگ اقتصادی کشور هم مشاهده می کنیم.

اما نکته مشکوک در زندگی نامه جوان میلیاردر یاسوجی آن است که هیچ وقت دادگاه او رسانه ای نشد قوه قضائیه اعلام نکرد چرا پیمان مندنی پور بازداشت و زندانی شده است؟ حالا شنیده شده یک آقازاده اماراتی ضمانت وی را پذیرفته و به واسطه یک شرکت کویتی بنام «جلویل» قراراست اتفاقات خوبی را برای او رقم بخورد. اما برای رسانه قابل هضم نیست که چرا آقازاده اماراتی ضامن این فرد شده است؟

اما سوال این است که او چگونه توانست تمام بدهی های مالیاتی و دیون بانکی خود را به سرعت پرداخت کند؟ سوال دوم آنکه آیا می شود بدون رانت و رابطه های بی ضابطه در سن ۲۸ سالگی وارد بازار بزرگ صادرات و رقابت با غول های بزرگ اقتصادی شد؟ ارتباط او با شهرام جزایری چیست و آیا این ادعا که چندین میلیارد تومان به این متهم اقتصادی پول قرض داده است درست است؟ ماجرای ارتباط او با فرزند شریعتمداری وزیر دولت حسن روحانی چه بوده است؟

پیمان مندنی پور که امروز در ردیف سرمایه داران بزرگ کشور محسوب می شود همچنان پرونده اش در سکوت خبری به سر می برد و بر اساس آخرین خبرها قرار است به زودی آزاد شود.

 

پیمان مندنی پور کیست؟ - جامعه خبر

 

زندان لاکچری در فشافویه/ موبایل با اینترنت در دست شهرام جزایری و زندانیان خاص!

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا