×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
ماجرای سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیاردی داماد احمدی نژاد در «دبی»

به گزارش پایگاه خبری قضاوت خبر، در سال ۱۳۹۲ در پی آشنایی «پیمان مندنی پور» تاجر یاسوجی با مهدی خورشیدی (دامادمحمود احمدی نژاد) در حاشیه سفر استانی رئیس جمهور وقت، ساز و کار یک مشارکت اقتصادی میان این دو فرد در سال ۱۳۹۳ ایجاد شد.

این همکاری و تعاملات سیاسی و اقتصادی موجب شد تا هر دو یک سرمایه گذاری در شرکتی به نام «طیبه» در دبی را داشته باشند. ۴۹ درصد از سهام این شرکت به نام شرکت پیمان مندنی پور و بخشی هم به نام شرکت عربی معرفی شده از سوی مهدی خورشیدی بودکه البته چند پاکستانی هم برای رد گم کردن سهامدار آن شدند.

این شرکت توانست زمینی به وسعت ۶ هزارمترمربع در منطقه الصفا دبی خریداری کند تا در آن بزرگترین بیمارستان تخصصی پیوند کبد ایجاد شود و حدود ۴۰ درصد هم پیشرفت فیزیکی داشت. اسناد مدارک این شراکت هم در اتاق بازرگانی بین المللی قابل دسترسی است. اما این پروژه (با ارزش ریالی) ۱۰۰۰ میلیاردتومانی به دلیل عدم اجرای تعهدات یکی از شرکا (خورشیدی) متوقف شد و این زمین در دبی خاک می خورد.

این در حالی است که حالا لوکال هایی که هردونفر برای ثبت شرکت دوبی از آن استفاده کردند در دادگاه امور بین الملل شاکی آنها شدند.

true
true
true
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false